linki sponsorowane
google ads

Jak działają linki sponsorowane?

Reklamy oparte o linki sponsorowane pojawiają się jako reklama tekstowa na stronie wyników wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego. Są to reklamy, które prawdopodobnie znacie najlepiej, gdyż widoczne są zwykle jako trzy pierwsze wyniki z czarnym dopiskiem "Reklama" obok adresu URL.

Kampania linków sponsorowanych Google Ads działa jak aukcja, na której firmy licytują się o pierwsze miejsce wyników wyszukiwania. Jednak nie zawsze kwota przeznaczona na reklamę jest najważniejsza. Google bierze pod uwagę również wynik jakości reklamy i strony docelowej, by zapewnić internautom możliwie najtrafniejsze wyniki.

Platforma reklamowa działa na zasadzie pay-per-click, co oznacza, że płacimy tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w naszą reklamę.
Certyfikat Google Ads
Posiadam certyfikat Google Ads
Poniżej prezentowane są wyniki wyszukiwania dla hasła:
"naprawa laptopów warszawa"

Jak wygląda współpraca?

Analiza marki i rynku

Zanim zacznę budować kampanię reklamową, muszę dobrze poznać markę, branżę, konkurencję oraz profil klientów. Przeglądam i analizuję również historię kampanii jeśli były wcześniej prowadzone.

Budowa listy słów kluczowych

Rozbudowana i trafna lista słów kluczowych jest podstawą kampanii linków sponsorowanych w Google.
Gdy lista jest już gotowa tworzę strukturę kampanii i grup reklam.

Tworzenie tekstów reklamy

Wartościowe reklamy zwiększają Twój wynik jakości, zmniejszają koszt kliknięcia i liczbę nieistotnych interakcji, a także pomagają zdobyć więcej ruchu niż konkurencja.
Tworzę angażujące nagłówki oraz teksty reklamy.

Wdrożenie tagów śledzących

Stworzenie tagów śledzących ruch oraz konwersje na stronie to podstawa do późniejszej analizy i optymalizacji kampanii.
Korzystam w tym celu z narzędzi Google Ads, Analytics i Tag Manager. Odpowiednie tagi zostają umieszczone w Twojej witrynie.

Analiza wyników i raportowanie

Bez analityki nie można prawidłowo optymalizować reklam. Dlatego dzięki wdrożonym tagom, można śledzić wszystkie ważne zdarzenia na Twojej stronie internetowej - takie jak sprzedaż, pobrania, zapisy, kontakty, wyświetlenia wideo lub cokolwiek innego, co wskazuje na zaangażowanie.

Optymalizacja reklamy

W oparciu o raporty, eksperymenty i informacje od klienta, nieustannie staram się usuwać słabo działające słowa kluczowe i odpowiednio optymalizować reklamy. Cyklicznie dodaję również nowe słowa kluczowe, dostosowuję treści reklam oraz kierowanie do odpowiednich grup docelowych.

Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń lub napisz!

envelopephone-handset