projektowanie i budowa
sklepów internetowych

Dlaczego warto sprzedawać w Internecie?

Sprzedaż internetowa z roku na rok zdobywa coraz więcej zwolenników. W Polsce w 2021 roku ponad 60% osób robiło zakupy online. Liczba nowych sklepów stale przybywa, dlatego jeśli myślisz nad sprzedażą w sieci - to najlepszy moment, żeby zacząć działać.
Dlaczego coraz chętniej wybieramy zakupy online?
dostępność całą dobę
brak konieczności wychodzenia z domu
łatwość w porównywaniu ofert
atrakcyjniejsze ceny i promocje
szerszy asortyment
Sklepy z produktami tradycyjnymi czy wirtualnymi
Jeśli prowadzisz już sklep stacjonarny warto rozszerzyć działalność i dotrzeć do klientów poza Twoją lokalizacją. Internet daje nieograniczony zasięg terytorialny, możesz dotrzeć do klientów w całej Polsce albo rozszerzyć ofertę na świat. Sklep internetowy może stanowić podstawowy kanał sprzedaży lub wsparcie sprzedaży stacjonarnej.

Jakie cechy powinien mieć dobry sklep internetowy?

Twój e-sklep powinien wyróżniać się na tle konkurencji i w przejrzysty sposób prezentować Twoją ofertę produktów bądź usług.
Treści, oprawa graficzna i prezentacja produktów powinny być dostosowane do grupy docelowej i jej preferencji. Warto jednak wyjść poza przyjęte schematy, by zostać dostrzeżonym i zapamiętanym.
Cechy dobrego sklepu internetowego
spójny z wizerunkowo z Twoją marką
przejrzysty i czytelny
prosty i intuicyjny w obsłudze
dostosowany do urządzeń mobilnych
dopasowany do grupy docelowej
bezpieczny (certyfikat SSL)
Każdy projekty jest indywidulany. Wspólnie z klientem analizuję jego cele i potrzeby, otoczenie konkurencyjne oraz grupę potencjalnych odbiorców.

Czego możesz oczekiwiać?

Indywidualny projekt

Wszystkie projekty sklepów są indywidulane. Nie działam na gotowych szablonach.

Responsywność

Wszystkie przygotowywane strony są przyjazne dla urządzęń mobilnych.

Panel administracyjny

Skelpy wyposażone są w intuicyjny panel CMS, gdzie łatwo dodasz produkty, zmienisz ceny lub uruchomisz promocję

Wiele modułów

Sklepy internetowe mogą być wzbogacone o wiele modułów, takich jak newsletter, wiele walut czy kupony promocyjne.

Optymalizacja SEO

Przygotowane strony mogą być zoptymalizowane pod kątem SEO.

Wsparcie techniczne

Oferuję stałą opiekę nad stroną, serwerem oraz pomoc w obsłudze.

Przykładowe elementy i dodatkowe funkcje sklepu

Płatności online
Promocje cenowe
Kupony dla klientów
Kategorie produktów
Oceny i komentarze
Polecane produkty
Produkty uzupełniające
Wyskakujące okienka
Newsletter
Obsługa wielu walut
Konto klienta
Social share

Jak wygląda współpraca?

Analiza potrzeb i celów

Na tym etapie analizuję Twoje założenia i cele. Najważniejsze jest uzgodnienie głównego celu budowy sklepu internetowego (np. uzupełnienie oferty stacjonarnej), grupy docelowej, do której chcesz dotrzeć, zasięgu terytorialnego sprzedaży oraz analiza Twojej konkurencji.

Identyfikacja powyższych czynników pozwoli łatwiej przygotować trafny projekt oraz dostosować całą zawartość (paletę kolorów, treści i elementy graficzne). Na tym etapie podejmujemy również decyzję czy sklep ma działać tylko w Polsce, czy budujemy wersję wielojęzyczną z opcją wyboru waluty.

Przygotowanie projektu

Pierwszym krokiem przygotowania projektu jest budowa mapy sklepu internetowego. Dzięki niej można dokładnie pokazać relacje pomiędzy głównymi obszarami witryny i sprawdzić czy użytkownikowi będzie łatwo znaleźć wszystkie najważniejsze informacje o produktach oraz dokonać zakupu. Głównym powodem tworzenia mapy strony jest zbudowanie e-sklepu przyjaznego dla użytkownika i łatwego w nawigacji.

W kolejnym kroku Twój sklep internetowy zacznie nabierać kształtu. Na podstawie przygotowanego projektu graficznego zobaczysz kolorystykę, rozmieszczenie logo, elementów menu, produktów, treści oraz materiałów graficznych. 

Przygotowanie produktów i  sklepu

Na tym etapie powstanie layout strony produktu, czyli szablon wyglądu strony pojedynczego produktu w Twoim sklepie. Rozmieszone zostaną zdjęcia, opisy, informacje dodatkowe oraz panel umożliwiający zakup.
Mogę dodać również sekcję z informacją o produktach pokrewnych lub uzupełniających.

Następnie projektuję wszystkie elementy sklepu: zaplecze do zarządzania sprzedażą, stronę koszyka klienta, podstrony pozwalające złożyć zamówienia i za nie zapłacić oraz panel klienta pozwalający między innymi śledzić proces realizacji zamówienia.

Budowa serwisu

Na tym etapie przystępuję do tworzenia strony sklepu internetowego. Projekt graficzny zostaje przekształcony w witrynę internetową. Zazwyczaj najpierw budowana jest strona główna a następnie dodawne są podstrony zgodnie z hierarchią mapy witryny.

Następnie strona sklepu uzupełniana jest o wszystkie wybrane funkcje, elementy dynamiczne i animacje.

Po zaakceptowaniu strony przystępuję do przygotowania wersji responsywnej dla urządzeń mobilnych.

Jeśli zdecydujesz się również na optymalizację SEO wykonam ją po zaakceptowaniu finalnej wersji strony sklepu.

Uruchomienie strony

W ostatnim etapie wykonuję testy wszystkich elementów interaktywnych strony. Każdy link, formularz, czy skrypt zostaje sprawdzony. Analizowane są również wersje na urządzenia mobilne.

Następnie podłączam i uruchamiam wybrany system płatności oraz wykonuję testy procesu zakupu.

Po dokładnym sprawdzeniu witryny zostaje ona przesłana na serwer i uruchomiona. 

Ile kosztuje sklep internetowy?

Do każdego klienta podchodzę indywidulanie a każdy projekt sklepu intretowego jest szyty na miarę. Z tego powodu nie da się z góry określić ceny.

Koszt budowy uzależniony jest od wielu czynników takich jak stopień skomplikowania projektu, zakres przygotowywanych grafik, dodatkowych funkcji i aplikacji, ilości kategorii produktu, czy też dodatkowych opcji w procesie zakupu.

Koszt projektu i wykonania prostego sklepu internetowego zaczyna się od 3.000,00 zł
envelopephone-handsetchevron-right-circle